Dieta cu supa de pui

Dieta pe baza de supa de pui se incadreaza in categoria dietelor ce au drept scop reducerea numarului de calorii pentru a scapa de kilogramele in plus.
Ideea de baza este simpla si presupune urmarea unor reguli clare. Planul alimentar zilnic este compus dintr-un mic dejun frugal conceput pe baza unei liste de alimente recomandate, iar in restul zilei supa de pui la discretie.
Supa de pui este un aliment sanatos, usor de preparat si considerat foarte gustos de cei mai multi oameni. Dieta dureaza o saptamana si este recomandata celor care doresc sa se debaraseze de un numar mic sau mediu de kilograme. Poate fi folosita in acelasi timp si ca un prim pas inainte de inceperea unui program de lunga durata pentru reducerea caloriilor.
Un dezavantaj evident al acestei diete este posibila aparitie a monotoniei. Pentru cei care sunt fani ai supei de pui aceasta dieta reprezinta metoda perfecta de a slabi, imbinand utilul cu placutul.

Reteta pentru supa de pui
Ingrediente:
– un pui taiat in 8/10 bucati;
– 2 linguri de ulei (preferabil ulei de masline);
– Pastarnac – 3 bucati;
– telina – 2 bucati;
– Morcovi – 2 bucati;
– Ceapa – o bucata, taiata marunt;
– Usturoi – 3 catei;
– Patrunjel – o legatura;
– Sare si piper;
– Zeama de lamaie proaspata – dupa gust.

Mod de preparare:

Se dezoseaza puiul si se taie in bucati mici. Se pune la fiert la foc mic si dupa ce a fiert, zeama se lasa la racit, se curata de grasimea care s-a ridicat deasupra si se pune din nou la fiert. Se adauga ceapa, usturoiul, morcovul, telina si pastarnacul si se lasa la fiert aproximativ 8 minute. Se adauga patrunjelul la final. Se sareaza, se pipereaza si se adauga zeama de lamaie.
Este necesar ca retetele pentru micul dejun sa fie respectate intocmai, fara inlocuiri sau adaugiri.

Mic dejun 1:
O cutie de iaurt dietetic (degresat) combinat cu o jumatate de cana de fructe taiate in bucatele (mere, banane, portocale) peste care se presara germeni de grau

Mic dejun 2:
– O cana cu branza de vaci cu o jumatate de lingurita de zahar si praf de scortisoara
– 2 bucati de paine de secara prajita
– 3 smochine

Mic dejun 3:
– o cana si jumatate cu cereale integrale la care se adauga o jumatate de cana cu lapte cu 0.1% sau 1.8% grasime

Bafta !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: