Dieta cu iaurt

Dieta cu iaurt

Lactatele acide reprezinta adevarate „alimente-medicament”, cunoscute si folosite de oameni de foarte mult timp. Desi intr-o perioada au trecut printr-un con de umbra, recent au fost „regasite” si reevaluate. S-a constatat ca sunt sanatoase si utile in felurite boli. De la constipatie la prevenirea unor infectii, aceste produse sunt o „mina” de calciu, proteine si vitamine. Cateva studii le-au dovedit utilitatea si in curele de slabire.

Pe cai diverse, nu toate cunoscute, s-a dovedit ca persoanele care consuma produse lactate au sanse mai mari sa-si pastreze greutatea in limite normale decat cei care nu consuma. In plus, indivizii respectivi nu risca sa dezvolte diferite carente, asa cum apar de regula in cele mai multe diete.

Spor la slabit!
Inainte de a va prezenta cura cu iaurt, sa stabilim cativa termeni care trebuie respectati. In primul rand, iaurtul poate fi inlocuit cu lapte batut, sana, kefir, insa cel mai frecvent trebuie consumat iaurtul. De asemenea, daca facem acasa iaurtul, trebuie sa folosim lapte cu maximum 1,5% grasime, iar daca il cumparam, trebuie sa citim atent eticheta si sa alegem exact acel iaurt care a fost produs din laptele mai sus amintit. Acestea fiind spuse, va uram succes la… iaurt! Cura va va scadea greutatea, va va detoxifia si va va intari in acelasi timp rezistenta osoasa!

Ziua 1
Dimineata: 150 ml iaurt 1,5% grasime, 2 linguri cu varf de muesli. Daca doriti, puteti bea si cafea, cu maximum jumatate de lingurita de zahar brun.
Ora 10.00: 3 prune
Pranz: 300 g broccoli fiert la abur cu sos de iaurt (se freaca bine 100 ml iaurt cu o lingura de ulei de masline; puteti adauga mujdei sau orice planta aromata), 4 cuburi de ciocolata 80% cacao
Ora 17.00: un mar mic
Seara: supa-crema de legume (orice legume sunt premise, cu exceptia cartofilor), dreasa cu 3 linguri cu varf de iaurt

Ziua 2
Dimineata: 150 ml de iaurt mixat cu fructul preferat (1 kiwi, 4-6 capsuni, o piersica, o caisa etc.), o felie subtire de paine integrala cu seminte
Ora 10.00: 7 nuci (de preferinta sparte chiar inainte de a fi consumate)
Pranz: 200 g gratar de piept de pui cu salata verde si sos de iaurt. Puteti adauga la salata si o rosie, ceapa verde si 1-2 castraveciori cornison. La desert: o inghetata din iaurt congelat
Ora 17.00: o minola
Seara: Supa de fasole verde dreasa cu 3 linguri cu varf de iaurt

Ziua 3
Dimineata: 150 ml de iaurt amestecat cu 2 lingurite cu varf de miere, cateva stafide, 3 linguri cu corn-flakes
Ora 10.00: un mar mare
Pranz: 250 g macrou la cuptor (nu adaugati ulei, se va praji in propria grasime), salata de sfecla rosie cu iaurt (peste sfecla coapta, in cantitate de maximum 100 g, se adauga iaurt si zeama de la o jumatate de lamaie). La desert: lapte batut cu suc de portocale (se amesteca 200 ml de iaurt cu zeama proaspat stoarsa din 2 portocale)
Ora 17.00: 1 kiwi
Seara: supa limpede de pui dreasa cu 2 linguri de iaurt. O felie de paine cu tarate.

Ziua 4
Dimineata: 200 ml kefir, 2 biscuiti digestivi
Ora 10.00: o banana mica
Pranz: gratar de vita (150 g) cu varza de Bruxelles si sos de iaurt (pentru acesta, 2 linguri de iaurt se freaca cu o lingura de mustar si cu o lingurita de otet. Se pot adauga capere)
Ora 17.00: un mar mic
Seara: ceai verde, o tartina cu pasta de masline si iaurt (5 masline tocate marunt se amesteca cu o lingurita de iaurt si cu o lingura mare de branza de vaci degresata. Este buna cu chimen!)

Reluati cu ziua 1 si repetati timp de o luna!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: